• Grafika dla Internetu i poligrafii
    2015-03-10

    Zajmujemy się także projektowaniem grafiki komputerowej na potrzeby Internetu i poligrafii.

    Projektujemy katalogi, ulotki, wizytówki, billboardy i inne wydruki wielkoformatowe oraz reklamy na samochodach. W swoim portfolio mamy kilkanaście tego typu projektów. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi realizacjami i ich wizualizacjami.

    Jak to działa?

    Każdy projekt jest szczegółowo analizowany z klientem jeszcze przed rozpoczęciem projektowania. Ustalamy wtedy wymiary, kolorystykę, niezbędne elementy oraz szczegóły techniczne (np. spady, przestrzeń kolorów itp). Następnie klient dostarcza materiały graficznie (zdjęcia, logotypy i inne elementy), które mają zostać ujęte w projekcie. Pliki takie muszą mieć odpowiednią rozdzielczość, która zagwarantuje dobrą jakość wydruku (szczegóły poniżej). Następnie przygotowywany jest projekt. Wyniki pracy konsultowane są z klientem. Nanosimy odpowiednie poprawki i kończymy projektowanie. Następnie, jeśli projekt miał być wydrukowany, pliki graficzne przesyłane są do drukarni wybranej przez klienta lub, jeśli klient nie dokonał wyboru, do drukarni, z którą współpracujemy. Wydrukowany projekt odbierany jest z drukarni osobiście przez klienta albo przez nas.

     

    Prosimy o kontakt w celu przygotowania oferty.

     

     

     Przydatne wskazówki

     Poniższa tabela może okazać się pomocna podczas przygotowywania materiałów graficznych.

    Jakość wydrukuRozdzielczość
    raczej kiepska < 60 dpi
    dobra 70-90 dpi
    bardzo dobra > 100 dpi

    Poza rozdzielczością dpi istotne znaczenie ma także rozmiar grafiki oraz jej jakość. Logotypy i inne elementy, których jakość musi być nienaganna niezależnie od wielkości projektu, powinny być dostarczone w formie wektorowej (krzywe), np. jako plik PDF, CDR, AI lub EPS.